Socijalne priče su kratke individualizirane priče pisane i prilagođene djeci s komunikacijskim teškoćama. Pomažu im u poticanju razvoja razumijevanja i primjerenog ponašanja u određenim socijalnim situacijama. Prilagođene su osobnim interesima i iskustvu djeteta za kojeg su napisane.
Koriste se u svrhu smanjivanja nepoželjnih ponašanja, učenja vještina iz svakodnevnog života kao i za razvoj socijalnih vještina. Pomažu djetetu da razumije kako i zašto se drugi ljudi ponašaju u različitim situacijama. Učinkovite su ako se čitaju neposredno prije situacije, a kontinuiranim ponavljanjem omogućavaju djetetu sigurnost u snalaženju i ponašanju u konkretnoj situaciji.
Pisane su jednostavnim i djetetu razumljivim rečenicama, popraćene dodatnim slikovnim materijalom kako bi djetetu bile vizualno zanimljive i izazovne.
U prilogu se nalazi socijalna priča Zašto ne mogu u vrtić? koja se odnosi na trenutnu situaciju.
Priču je prilagodila Ines Čukelj, edukacijski rehabilitator od originala Zašto ne mogu u školu preuzetu sa sljedećeg linka:
https://www.profil-klett.hr/sites/default/files/datoteke/croatian_school_closed_social_story.pptx