Photo by cottonbro studio: https://www.pexels.com/photo/photo-of-a-toddler-playing-a-ukulele-3662746/

Dragi roditelji,

donosimo nekoliko novih aktivnosti koje su odgojitelji engleskog programa pripremili za vas.

  1. BODY MUSIC

ili body percussion je umjetnost proizvođenja različitih zvukova, različitim dijelovima vlastitog tijela.

Osim što je jako zabavna, ova vrsta aktivnosti pomaže djetetu razviti osjet za pokret, fokusiranje na različite dijelove tijela, poimanje istih. Također, daje mu priliku da se slobodno i kreativno izražava, osjeti i istražuje ritam, tempo, dinamiku…

Pridružite nam se preko linka kojeg smo pripremile i pokušajte uhvatiti ritam pjesme vlastitim tijelom!

2. SOUND MEMORY

POTREBAN MATERIJAL:

-plastične boce

-zrna kave, riže, slanutak, palenta, brašno, kovanice, franje, lego kockice,…bilo što iz kućanstva što možete iskoristiti

IZRADA

U svaku bočicu stavite različiti materijal.

Pripazite na količinu materijala kojeg stavljate kako bi, prilikom izrade para, mogli staviti jednaku količinu u drugu bočicu i na taj način napraviti njezin zvučni par.

PRAVILA IGRE

Izmješajte bočice, a dijete zamolite da, osluškujući, pronađe zvučne parove.

3. HOW TO SEE SOUND?

POTREBAN MATERIJAL:

-zdjela

-prozirna folija

-riža

IZRADA:

Preko zdjele stavite foliju, pri tom pazeći da ste je dobro nategnuli i pritisnuli na rubovima.

EKSPERIMENTALNI DIO:

Približite se licem zdjeli (ne dodirujući ju) i proizvodite zvukove (pričajte, pjevajte, pjevušite,…).

https://www.youtube.com/watch?v=BoeDI-YkzI0&fbclid=IwAR2pes7LcUtqdC6u2yS_7mSTlUVtS6vtQZI-ETDX5SZa4p2C1N5Su-eqP8

Što se dogodilo s rižom? Kako je to moguće? Pomiče li se podjednako kad smo bliže zdjeli? A dalje?…

Zabilježite dječja promišljanja, odgovore i rješenja.

Bilježenjem ovih i ovakvih odgovora stječemo uvid u dječje misaone procese, a samim tim i u dječje poimanje svijeta.

Osim glasom, rižu možete ‘natjerati’ da se pomiče i udaranjem, npr., žlicom o tacnu. U ovom slučaju morate približiti tacnu zdjeli (ali je ne naslanjati na nju) i držati je u zraku (kako se vibracije ne bi prenosile na stol).

Djetetu nemojte nuditi gotovi odgovor, pustite ga da istražuje, samo pronalazi rješenja… Na taj način učite ga preuzimanju odgovornosti za vlastiti proces učenja – učite ga učiti.

Pustite dijete da proba bliže približiti glavu/tacnu, nasloniti je na stol, na posudu,…različite varijante vode različitim rješenjima, a različita rješenja, različitim misaonim procesima.

Pripremile: Ana Lazarević i Ivana Baričević, odgojiteljice engleskog programa

Dječji vrtić Marjan posvećuju veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika. Politika zaštite osobnih podataka uređuje način postupanja s informacijama koje Dječji vrtić Marjan obrađuju odnosno prikupljaju prilikom posjeta našoj internet stranici. Napominjemo kako se obrada prikupljenih osobnih podataka temelji na jednoj od zakonitih osnova obrade u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka. Za potpuni tekst Politike zaštite osobnih podataka i politike kolačića molimo Vas da koristite poveznicu niže:
Prihvaćam Pročitaj više
Skip to content